wanna feel that heat with somebody.

... YEAAAAH, I wanna dance with somebody.... WITH SOMEBODY WHO LOOOOVEEES ME.....

shit. inte alla dagar man vaknar med den på huvudet. men satan i gatan, vad danssugen man blir. OOOOOH, I wanna dance with somebody.... duhduh.....

har legat halvt däckad hela dagen med mensvärk och pluggande. masade mig upp och gjorde en kycklingpaj lagom tills darling kom hem, och nu ligger jag och funderar på om en tur till bokrean inatt ska få avrunda kvällen. får ringa och övertala min mor att följa med, m har redan lagt sig men blev helt förtvivlad när jag lät det betyda att jag också stannar hemma: "men... men... du brukar ju ALLTID gå på bokrean..?" han verkar inte ha förstått det här med att bokrean fortsätter imorgon, och att jag bara trängts med andra mitt i natten för att jag har letat efter nåt särskilt och dessutom haft någon att ta med mig. just i år har jag bara inte orkat lägga energi på det, that's all.

växjö var värsta trevligt, vi gillar trevliga människor och knappt hade mikaela hunnit sätta sin något breda lilla rumpa på en stol innan hon vips! tillhörde en grupp. alltså, mitt megaarbete i socialpsykologi behövs numera inte igenomlidas ensam, utan till på köpet av riktigt roliga typer. vi gillar roliga typer.
helgen bjöd för övrigt på en ikea-tur med världens bästa fia och efterspel med nybakta scones hos dennes lika härliga syster mitt i skogen. mycket mycket trevligt, och snart i repris. gårdagen var lika söndag-ig som de flesta andra söndagar, mamma och ulf kom förbi på en sen födelsedagsfika med biscotti och jordgubbsbakelser, sen blev det söndagsmiddag hos svärföräldrarna med stek och gräddsås. lika gott som alltid, of course. mumma. (någonstans här kommer mikaela på att hon i 90% av fallen pratar, tänker, bloggar, andas och lever mat. MAT ÄR BRA, och så var det med det.)

älskling åker på torsdag! jag kommer ha dötråkigt här hemma alldeles själv (eller, så får jag för omväxlings skull helt enkelt en himlans massa gjort). på lördag blir det dock utgång och ska också försöka få med mor min på en tripp till ullared i början av veckan. jag älskar ullared, haha. seriöst, jag älskar ullared.

nu ska jag ringa och flörta med mamma! trevlig kväll på er...

Kommentarer
Postat av: emma pemma :)

ULLARED JAG VILL MED JAG VILL MED, men kan vi ta det i början av april när jag får pengar igen? fattig nu när jag håvar in vuxenpoäng på IKEA nästa helg :)



SAKNAR DIG !

2009-02-24 @ 15:44:37
URL: http://atletflickan.blogg.se/
Postat av: Marie

Den 19e, 19e,19e,19e,19e!!!!! Då ska vi SES! Lovelovelovelove

2009-02-24 @ 18:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0