when will I get the chance to say "I love you"?

konstiga drömmar, hela natten. igen. vaknar sent, helt slut i hela kroppen. igen.
hade jag trott på drömmar hade jag börjat undra vad de försöker säga mig.
tur att jag inte gör det.

puh, jag blir så trött. m har fått för sig att han vill ha hus. jag orkar inte ens ta den diskussionen, så vi lämnar helt enkelt den därhän så länge tills situationen blir ohållbar. får se hur lång tid det tar, kom under tiden ihåg att jag sa det redan nu.
efter middag och veckans "house" på canal+ (tisdagskvällar är heliga) tog jag datorn och smet in i storsängen istället för att lyssna på ishockeykommentatorernas outtröttande gormande. ska betala lite räkningar och kolla upp så jag har koll på mitt pluggande. fick boken till måndagens tenta idag, morgondagen är således räddad.

har lyckats dubbelboka mig imorgon kväll också, men ska minsann hinna med båda grejerna. lillördag och allt ju! är helt lost på dagarna för tillfället, FÖRLÅT för att jag är så vimsig! ska bli sjukt trevlig kväll iallafall, och med tanke på att jag lär ligga hemma och läsa "den svårfångade socialpedagogiken" hela dagen lär jag intala mig själv att jag förtjänat det.

har för er som är intresserade städat ur frysen idag. kryss i taket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0