you will soon now begin to die.

åååh, härligthärligt väder ute, trots att det är alla hjärtans dag. jag hatar alla hjärtans dag. eller, jag hatar alla hjärtans dag som koncept, men det kan ju vara ganska trevligt att ha en undanflykt att göra nåt extra trevligt. men jag är inte den som är den va, för mig hade det räckt med en namnsdag.

ska snart i sann alla hjärtans-anda slå i mig den förbannat tråkiga kurslitteraturen, sen får vi se vad dagen bjuder på... först på schemat står iallafall brakfrukost (eller ja, brakbrunch då. snygg alitteration (?) dessutom), senare idag  blir det långpromenad, vin och god mat. shit, vuxenpoängen bara haglar. (och ska jag var ärlig så hade jag mest av allt vilja strunta i allt utom vinet och ta en rejäl utekväll istället.)

nu - nybakta bullar och ostbricka. mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0