you're still giving light to me.

fredagskvällen avrundar en lite halvkrasslig vecka med feber och snor. min gräsliga huvudvärk som aldrig verkar försvinna verkar dock ha fått sin förklaring, är nerverna i nacken som kom i kläm när jag kraschade med bilen som leder upp i bakhuvudet och skriker. på morgonen när nacken är extra stel efter en natt på kudde gör det således som mest ont också. jotack, det skriver jag under på iallafall. ajaj.

har precis totalsanerat köket och större delen av vardagsrummet, har skrubbat och gnott i tron att jag iallafall fått bort det mesta av räkstanken. då veckans fredagsmys bestod i räkor med rostat bröd och massa smarriga såser blir kontentan av det hela oftast en grotesk fiskdoft som biter sig fast i allt och alla som ens kommer i närheten av ett ställe som de små godingarna ens FUNDERAT på att komma i närheten av. nåväl, nu är allt diskat och noga avtorkat, återstår bara att välkomna darling hem igen när han kommer tillbaka från bilbytet med lite glass och varma hallon. mumsigt!

imorgon väntar 20årskalas för allas vår bästaste fialotta. ytterligare en donna som lämnar tonåren bakom sig, glöm för guds skull inte att gratta henne vettja!
ska ta en sväng på stan och försöka hitta nåt att ha på sig, och kanske rentav försöker mig på några cupcakes? time will tell.

hoppas resten av er har åtminstone hälften så mysig helg som jag tänker ha. snart är det ny vecka, och då väntar alla hjärtans jävla dag och älsklings födelsedag; d.v.s. kalas till tusen... gäller att ladda upp ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0