and now I can fly.

usch, alla dessa helgdagar har gjort att man gjort en helvändning på dygnet. har varit upp till 1-2 på nätterna, minst, för att sedan sova bort halva dagen och inte vara trött igen förrän vid 1-2...
som nu. jag är hungrig igen, som alla vet har jag ju min mat- och sovklocka att ta hänsyn till, annars blir det ett sjuhelsikes liv. har man nu också väl vant sig vid regelbundna måltider (nåja, jag är på rätt väg iallafall) ringer den dessutom extra högt. ringring. men äta vid halv elva på kvällen är ju också som alla vet definitivt ingenting att rekommendera.
dessutom luktar det panerad fisk i vår trappuppgång.
ringring.


(för övrigt spöade jag brudarna i bowlingen innan ikväll. viktigt.)

Kommentarer
Postat av: emelie

tack för en sån fin kommentar jag blev riktigt glad så här på morgonen kvisten :D

2009-01-06 @ 07:32:52
URL: http://blogg.aftonbladet.se/28159

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0