everyone wants to know they're not alone.

usch, alla tankar bara snurrar i huvudet och jag vet inte vilken ände jag ska börja i.
jag kom in på mina utbildningar iallafall, är helt nollställd till det. väntar bara på att nåt ska spricka, vågar inte hoppas än. fick dessutom ett jobberbjudande idag som jag bara inte kunde tacka nej till. vilken vår det verkar bli.
äntligen är det MIN tur.

har varit på kontoret sedan i onsdags och jobbat lite, de står med jobb upp till öronen, stackarna. sjukt meditativt, händerna hålls sysselsatta medans tankarna vandrar iväg på HELT andra håll. ska antagligen jobba hela nästa vecka också, sjukt skönt att ha nåt att göra om dagarna igen...

för tillfället sitter jag mest och väntar på att hjärtat ska komma hem och laga inbakad fläskfilé med ädelost till mig. är så grymt hungrig att jag snart börjar dregla, så han får skynda sig bra. blir nog ensam sen, har ingen aning om vad jag ska ta mig för då. börja planera 20årskalas kanske...?
hoppas farfar ska till stan imorgon, så jag har nån att fika med, sen blir det antagligen hässleholm på kvällen med tjejerna. trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0