för det är hos dig som alla änglar sjunger.

do you feel me beside you in your bed - there beside you where I used to lay?

åh, jag älskar youtube. och jag har fastnat i nostalgiska tankar och undrar hur det skulle blivit om man skulle gjort det hela lite annorlunda.

menmen, lördag it is och jag är lite småkraxig. gårdagskvällen blev lugn, lite lasagne och allmänt mys framför tv:n och senare även youtube. idag vaknade jag med världens grymmemigrän - IGEN - men fick frukost på sängen och började sedan plugga lite smått medan porrboll var duktig: diskade och städade utan att klaga en gång. jag tog datorn med mig in i sovrummet för att lyssna på föreläsningar och här blev jag kvar. m:s föräldrar kommer snart förbi och fikar, asdåligt väder ute... en riktig slappelördag med andra ord!

om bara allt kunde sluta strula så hade mitt pms-humör slutat åka bergochdalbana hela dagarna. förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0