how do you feel when he's inside you?

gud, jag hatar att inte ha nåt att göra, är så himla lätt att bli deppig då. älskling är och spelar poker med grabbarna och jag orkade inte följa med, så nu bara sitter jag här och funderar på vad jag ska göra med mitt liv. kommer inte fram till så mycket, dock.
allt hade varit mycket lättare om man var ensam. faktiskt. ensam är oftast stark, skit samma vad alla säger. tänk vad skönt det skulle vara att vara sådär härligt respektlös och bara bry sig om sig själv igen? hade jag inte haft m hade jag lätt - LÄTT - dragit iväg som reseledare, skidlärare eller au-pair. LÄTT. hade varit så himla skönt, känner att jag bara vill iväg ett tag nu. är så avundsjuk på alla som åker iväg till thailand och kanarieöarna och gud vet vad.
men nej. nu blev det fel ändå. nu blev jag sådär förvirrad igen. nu skulle calle varit här och filmat, hehe...
nej. jag har självklart inte ångrat en sekund att jag träffade m. jag var i uppriktighetens namn as plakat kvällen vi träffades och dessutom inte ett smack intresserad av att ha ett förhållande efter att ha fladdrat rundor och tillslut kommit fram till att det inte var min grej över huvudtaget, och hej vad det går och det ena med det andra. kära hjärtanes, vad jag var hård mot honom, stackaren. och kära hjärtanes, vad oerhört glad jag är att han aldrig gav sig, haha. går inte en dag utan att han bara genom att finnas till påminner om att det nog var mitt livs mest lyckade fylla...

... ja, ni ser. man blir nostalgisk. typisk söndags-depp, fast på en lördag.

skitsamma. mitt liv räddades den kvällen, och framförallt mitt förstånd. jag vet inte hur länge till jag klarat mig utan att bli galen. tack för det och punkt.

nu ska jag få undan återstoden av disken - vår diskbänk är så pass liten att man måste diska i omgångar så fort det blir mer än en liten kastrull i diskhon (lyxigt med diskmaskin!) - och fundera på att bege mig ensam i säng, i otålig väntan på sällskap. visste ni till exempel att man kan bota huvudvärk med pussar?



lite trasiga... och knasiga... är vårt trasdocksgäng...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0