how do you find the reason?


hit vill jag.       så det så.¨
gaaah. jag är så glad. tror jag.



åh, vilket härligt nyår vi fick. tusen tack josse och anders för att ni gjort så fint, var verkligen jättelyckat!
årets första dag kom med strålande vackert väder och en önskan om ett lika bra 2009 som 2008.  mycket att se fram emot iallafall, trots att jag inte känner mig tillräckligt stor för sånt här än. jag vet inte riktigt, kanske bara nytt år-noja... men jag är bara så liten. låt mig tro det en stund, tack. och gärna vara det också.
gårdagen bjöd på födelsedagskalas hemma hos papphjörd med god mat och skidresedrömmar. jagvilljagvilljagvill. var inte hemma förrän vid halv ett, så vid två somnade vi sött i storsängen och sov ända tills elva. tänk så det kan gå. nu är världens finaste m och tränar, duktigpelle, och jag funderar på att gå en sväng till stan och handla lite av världens finaste syster och sen kanske tjata med mig världens finaste marie på en simtur i eftermiddag? ikväll blir det nog färlöv nämligen, trevligttrevligt! städa lite också kanske? ohyesindeed.

gott nytt år på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0