jag vaknar ur en dröm som du har skapat.

vi började på en ut-med-jul-städning tidigare idag. imorgon åker granen, monstertvätten ska tvättas och så har jag en vag idé om att rensa ur garderoberna. är så skönt när allt är rent, speciellt efter jul. är hur mysigt som helst med gran och ljusstakar och grejer, men när man väl får bort det blir renheten mycket mer påtaglig.
suck. jag behöver ett jobb.
nu har jag iallafall fyllt kylen med frukt och grönsaker, och imorgon när allt är utslängt, nedslängt i lådor och därpå nedslängt i förrådet (eller bara slängt) ska lägenheten fyllas med blommor i väntan på våren.
jag hatar våren.
snart sommar, folks.

utgång på onsdag? förfest my place? jeppjepp.


Kommentarer
Postat av: maaaadish

utgång på onsdag? får man joina kanske? =)

2009-01-04 @ 01:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0