people get by everyday with the shame.

takidas "the dread" är faktiskt redigt jäkla bra.

ja, alltså. jag körde och smällde med bilen förra helgen. för alla er som inte vet om det, så bromsade jag för ett rådjur mitt i en vänstersväng. inte så värst genomtänkt, för bilen fick sladd och snurrade flera varv innan den hamnade i ett dike, körde ner ett staket, ett vägmärke och bambi själv. sen åkte den konstigt nog upp på vägen igen och parkerade sig fint på höger körbana med nosen i rätt riktning. mikaela blev förstörd. bilen likaså. end of story. jag tror fortfarande inte jag kommit över chocken.

har precis kommit hem från systers 26årskalas, m ligger och sover och har legat klubbat hela dagen. han är förkyld - vilket innebär ungefär att ligga på dödsbädden om man får tro stönandena och stånkandet. trevligttrevligt hos syrran med massa god mat som vanligt. det är mycket nu, nästa helg blir det lite avskedsfest för slynmarie innan hon åker till fjällen, nästa helg igen blir det 20årsfestx3, ytterligare en vecka senare blir det ytterligare ett 20årsgalej, helgen efter DET är det allahjärtanssablansdag och m:s födelsedag, med emelies 20årsdag inte långt därefter. sen har vi ett litet andningshål i mars med bara en eller två födelsedagar, sen sätter det igång igen i april. vilken cirkus. menmen, jag som fullkomligt ÄLSKAR kalas och firande av alla dess sorter är inte den som är den, jag trivs som fisken i vattnet! börjar plugga i veckan också, och så blev det klubbat och klart idag att min käre far tar med mig på skidresa i mars (jagälskarminpappa. faktiskt.) och så ska jag ju på utbildning och uppstart för det nya projektet jag fått den stora äran att leda framåt i vår. 2009 blir mitt år.

nähä, en mango kanske? jatack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0