the fight's already won.

fredagskväll igen, vart tar tiden vägen egentligen? redan en hel vecka sen vi var på kalas "hemma" i lilla åhus, helt sjukt, och här ligger jag och har fortfarande näsblod sen granjäveln togs ner. men nu är den äntligen borta, detta spektakel till gran som nästan lett till seperation här hemma... riktigt illa ett tag, haha. vi skulle haft en kungsgran.

ska snart ta tag i disken, cribbe var här och åt med oss innan han och m stack till färlöv och skulle lämna en skinka (...). så fort de kommit utanför dörren ringde de upp igen: "mikaela, det står två poliser i trappen under oss och här är polisbilar med hundar och allt. lås dörren om dig!". haha, allt ståhej bara för lite poliser. visade sig i och för sig vara ganska allvarligt - verkar som vår granne blivit anmäld för misshandel av flickvän/ev. exflickvän och dennes nya? aja, inget man ska lägga sig i kan jag tycka, men jag fick lova att låsa dörren om mig och vara försiktig om jag skulle gå ut. ha. "varför kan du inte tjuvlyssna lite? din mamma skulle tjuvlyssnat! shit, din mamma skulle fan gått ner och frågat vafan det var frågan om."

nej. diskadiskadiska och sen börja på en gästlista till valborg? ohyes,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0