I believe I'm addicted to you.

duktiga jag! lägenheten är renstädad, kylskåpet välfyllt igen, sista maskinen monstertvätt hänger på tork i torkskåpet och räkningarna är betalda. kvar blev en urlakad, svettig liten kyrkråtta utan nyinköpta skor. men vafan. jag bjuder på det.

m överraskade mig med en go-cart-date tidigare idag. jag har aldrig kört go-cart innan, och nu förstår jag varför. jag avskydde halkkörningen till körkortet också, by the way. behöver jag nämna att jag var LIVRÄDD? och på fredag går vi på det igen, ska tävla mot m:s jobbarkompisar... hm. let's put it this way: jag kommer INTE vinna.
väl hemma igen i normala hastigheter grillade vi hur som haver fläskfilé som intogs i skuggan på uteplatsen framför huset. mysigt, men uttröttande. hundra maskiner tvätt och en lägenhetsstädning på det - faboulichous.
kontentan? mikaela är en död kossa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0