nothing compares to you.

i'm alive!
stort grattis till emmispemmis som blir vuxen och fyller hela 20 år idag! (och lille mackepack som blir 12)
emma firades igår, mycket trevligt, och kalaset följdes av en tripp till åhus hamn för varsin drink innan vi planerade att skiljas åt. hann dricka halva mojiton innan fia kom på att jag ju fortfarande går på peniciliin... attans. fick lämna över drinken till emily med avundsjuka ögon...
efter en halv mojito och en skål gudomliga oliver bestämdes det pasta i pastavagnen i kristianstad följt av utgång på allas vårt banken. så... ja, så det blev så. åkte hem till oss först och käkade, sen vart det krogkö för hela slanten. attans vad folk kan slåss.

idag planerade jag att bara ta det lugnt med en tidig kväll i säng - börjar ju jobba imorgon igen efter sjukskrivningen - men när jag låg som goast på soffan ringde psyk och ville att jag skulle hoppa in och jobba natt. "självklart" sa jag med pirr i magen - är SÅÅ himla kul att de tycker om mig! i varenda samtal jag haft med personalen har jag både fått massvis med beröm och fått höra hur bra patienterna tycker om mig, hur de frågar efter mig när jag inte är där osv... blir så jävla glad, det gör slitet och sorgen så lite värt att det inte är klokt! (plus det faktum att jag jobbar vaken natt 22-07.00 varpå jag börjar skiftet ute i fjälkinge halv tolv.)
ser fram emot natten, ska bli riktigt kul att få jobba igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i samarbete med Aromboden.

Där du kan vinna kaffe,te & krydda



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-kaffetekrydda.html



Var gärna med =)

2009-07-23 @ 18:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0