sa "min sköna, får jag lov?"

vilken härlig kväll vi hade igår! började ute hos a, m:s chef, med uppladdning i hettan - mycket dricka och vattenmelon gick det åt! go-cart på det, gick mycket bättre än i förrgår, nu vet man ju hur mycket de tål, de där små legoklossarna. började regna och åska efter ett tag dock, så det blev flera sladdningar för min del - och för några avskyvärda sekunder var jag tillbaka i passaten den där natten i januari. menmen, det gick ju också avsevärt bättre än då också, och efter prisutdelningen (korrekt. jag vann inte. men - hör och häpna! - det var inte långt ifrån!) åkte vi tillbaks till a och j, duschade och gjorde oss iordning innan det blev österslövs byakrog för resten av kvällen. åt en alldeles underbar grillbuffé med kyckling, spareribs och helgrillad oxfilé. till detta 100tals tillbehör; caesarsallad, ugnsrostade grönsaker, flera olika såser, fetaostsallad, smörstekta majskolvar... gud, vi åt tills det inte fanns någon morgondag. gick några flaskor vin och ett antal drinkar också, så kvällen slutade med en svängom med a innan taxin körde oss mot kristianstad, där jag och m gick en sväng för att kolla läget - det är ju faktiskt KRISTIANSTADSDAGARNA - innan han skickades hem och jag åkte batman och snackade lite skit med saris. på det hela taget en alldeles fantastisk kväll, med andra ord.

nu har jag varit duktig kicka och hämtat hem bilen från näsby, nu blir det till att åka till fjälkinge och jubba. ikväll ska vi ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0