take another little piece of my heart.

jag lever.
kristianstadsdagarna är över och halsen svullen som en ballong, skrikandes av smärta.
men jag lever.
jag känner mig som en skolkare p.g.a sjukskrivning, fastän jag knappt kan resa mig från soffan.
kan inte ut och gå fastän jag skulle vilja, kan inte äta fastän jag skulle vilja kränga.
kan ingenting.
bara leva.

suck. söndagar = vemodsdagar. för att inte tala om måndagar som kommer efter...
verkligen inte rätt tidpunkt att bli sjuk iallafall, så mycket kan vi väl konstatera. men vem vet, kanske några kilon stryker med på kuppen... ingen ont som inte har nåt gott med sig, eller hur säger man?

Kommentarer
Postat av: Saris

Det var trevligt att träffas !! Hohohi. Men jag var nog lite förvirrad och försvann ;/ hmm...

2009-07-13 @ 00:27:12
URL: http://latexsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0