we'll do whatever you like.

för jag har börjat må så satans dåligt dagen efter att man undrar om jag har tappat stinget. 700spänn smällde jag igår. 200 på mat och karusell. resten? you don't even wanna know. tog tre kvart innan jag ens kunde resa mig ur sängen, nu är det horisontalläge i soffan som gäller, och nåde mig om jag så mycket som vrider på huvudet! blixtstill och fattig alltså. yeeey.

ska snart bege mig ut på en promenix med emelie, måste förbi banken också. bluööh. men det kommer ta ett tag, kan jag säga. sen blir det iallafall en låååång dusch och kanske en snabbstädning innan utekäk, go musik och utgång hela natten lång. jag ska INTE dricka alkohol ikväll. in fact, jag ska ALDRIG mer dricka alkohol. (hohoho.)

åååh. och hungrig är jag med. hungrig och invalidiserad. hur ska detta gå? stackars stackars mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0