but you still giving light.

åh, vilken helg. midsommarkvällen i fredags spenderades med fia och joel, som förbarmade över stackars gräsänklingande jag. lördagen planerades att spenderas i soffan under täcket framför en go film, men slutade hos världens bästa calle i svedala. har inte träffats sen i november, sjukt fint var det att se trollungen igen! att jag dessutom fick godgod mat och vann tävlingen "vem kan supa den andre under bordet?" var ju inte heller helt fel. världens bästa m som kört tidigare från öland hämtade upp mig vid halv sex-tiden på morgon. att han ens fick hem mig levandes var ett mirakel, för resten av dagen var Inte Trevlig. kalas i staffanstorp stod på schemat, och bilresan dit var ett mysterium. menmen, god mat och trevligt sällskap kan man ju inte klaga på, jag som INTE kunde få i mig nån frukost.
dessutom är min kära faster FÖRLOVAD. med precis rätt kille, bör tilläggas. sjuuukt roligt.

så vet du att han verkligen älskar dig:
- han kör och köper mcdonald'smat halv elva på kvällen till dig när du är bakfull.

check.

nu ska jag jobba. har svinont i huvudet och kroppen känns som den blivit överkörd av ett tåg. sovit dåligt inatt och borde väl kanske egentligen hoppat kalaset igår och stannat hemma och kurerat mig istället. menmen, nu är det som du är. jag rest my case för att cykla iallafall. blir bussen. då kanske tillochmed m vill komma och hämta mig ikväll - lyxigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0