did you tell me you'ld never leave me this way?

mygosh vad jag har jobbat HÄCKEN av mig idag. har varit själv nästan hela dagen och farit som en vettvilling och svettas like the pigs themselves KONSTANT från 12.00 till 20.30. dessutom cyklade jag (i motvind och uppförsbackar med aningens för dåligt pumpade däck) både dit och hem, så benen mår ju sådär för tillfället. bättre än ryggen iallafall.

en lång, varm dusch och likadan balja te, sen är jag redo för sängen.

imorgon händer det förresten en väldigt sjuk sak. en sjuk men väldigt väldigt rolig. några vet om det, men än så länge håller jag det hemligt, så får vi se sen... håll tummarna för att det går vägen bara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0