falling out of a perfect dream.

åhh, idag vill väl jag också ta studenten, fastän jag är sleten och dan. nya jobbet funkar bra, med tillhörande första-dagarna-på-jobbet-känslor av att ständigt vara i vägen naturligtvis, men har fått kanonkontakt med patienterna vilket ju faktiskt måste vara det viktigaste. ska göra mig iordning lite snabbt för att träffa brudarna på stan - musketörernas re-union - innan det bli emily och STUDENT för resten av dagen/kvällen/natten/whatever. GRATTIS EMILY! fan vad avundsjuk jag är. helsefyr.

'änglar och demoner' med marie igår, faktiskt bra mycket bättre än 'da vinci-koden' . kom hem strax innan midnatt och var så trött att jag höll på att somna ståendes. m:s systeryster kom förbi en kvart senare, sov här inatt innan hon åkte till jubb idag.

JÄVLA VÄDER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0