I don't know what I was doing.

glad midsommar på er!!
gud, vilken piggelinpåverkan vädret har på humöret. vad skönt med en midsommarafton i SOL! när hände det sist, ungefär? grattis till alla er som ska dansa kring midsommarstänger och äta sill bland myggen iallafall. själv har jag jour och ska vara hemma större delen av dagen innan fialotta förbarmar sig över mig till kvällen med fest i önnestad.
m har redan hunnit sticka iväg till öland med vännerna. var lite jobbigare att säga hejdå till honom idag, lillprinsen. menmen, jag kunde ju faktiskt följt med, så det är bara att skylla sig själv med ett litet leende på läpparna. istället för att trängas bland massa fulla fjortisar i halvdana tvåmannatält - och oroa mig för att min pojkvän faktiskt är en av dem - ska jag bara ta det lugnt idag. få lite gjort. (som den sanna husmor jag är.)

¤ handla (med alla andra sista minutrare - underbart!)
¤ städa
¤ tvätta och torka den sista tvätten
¤ bära ner grejer i källaren
¤ färga håret
¤ läsa igenom senaste 'buffé'
¤ powernapa
¤ äta jordgubbar

... allt utan inbördes ordning alltså. så ni vet. fast mest så JAG vet. minnet sviker, vetni.
ha en underbar midsommarafton! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0