I feel the magic.

hört i bilen hem från stranden igår:

fia: - mikaela? om jag hoppar av bussen en hållplats tidigare, hur hittar jag då till jobbet genom alla villakvarter?
jag: - tja, du... följer vägen.
(tystnad. asgarv.)

för jag har minsann haft det stora nöjet att få hysa min alldeles egna calleballe här hemma i två dagar! blev utgång i onsdags (som han har undrat över detta omtalade "banken"...) och ett tappert försök till strandbesök igår. trotsade blåsten för att käka, innan vi gav upp och åkte hem till mig och däckade på soffan. han hann t.o.m godkänna mr. m innan han for tillbaks till svedala igårkväll, som ju slutligen kom hem från eskilstuna välbehållen. ("han var ju skittrevlig. ja, JAG hade ju inte blivit så glad om jag kommit hem och hittat en kille i min dusch, efter att ha sovit hos min flickvän när jag inte varit hemma.") haha. calle är bäääll.

och jag bara jobbar. suck. i vårt vackraste väder ska jag låsa in mig bland matos och sura kunder. tur att jag har fina kollegor som ställer upp när det behövs!
puss!

(och ja just det. jag har en hemlighet. som snart blir verklighet. tihi.)


Kommentarer
Postat av: Marie

du är gravid, vi vet ;)

2009-06-26 @ 14:07:06
Postat av: emma pemma :)

Det hade varit kul om hemlisen är det Marie föreslår. Men annars har jag ingen fantasi... SÄG!

2009-06-26 @ 16:17:12
URL: http://atletflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0