I'm gonna make it allright but not right now.

ta tag i ditt liv, mikaela. tentan ska vara inlämnad på fredag och du har... gulp!... inte ens beställt böckerna än. bra jävla jobbat.
jag SKA fixa det här. jag ska bara spendera dagen i solen med fia först. så lovar jag att köpa mig ett block på hemvägen och börja ikväll? ja?
självförnekelse? knappt.

ååh, kim! listen up allihopa, MIN KIM läser det här, så var snälla och uppför er nu! (här börjar jag nervöst scrolla igenom inläggen för att gömma undan nåt opassande storebrors ögon.) hur FAN hittade du mig här?

Kommentarer
Postat av: kim

om du undrar hur ja hittade dig här så kan man säga att ha jar letat i typ 4år eller något,,,,=)

2009-06-01 @ 12:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0