lögnen kan bli intressant när sanningen är för trist.


igår hände ju som sagt världens sjukaste sak. ville inte berätta för allt och alla om det skulle gå käpprätt åt skogen. men nu gjorde det ju inte det, utan jag FICK ett jobb jag förberett mig på att plugga till i 3 år för att ens ha behörighet till - på stående fot. börjar på onsdag. hur sjukt är inte det? jag är helt toppad och flyger mest omkring på massa rosa moln för tillfället. 
idag blir det iallafall tillbaks till matosen i fjälkinge, ska bli kul som fan. sweden rock har ju dragit igång så tror vi får en hel del att göra. då går dagen fort! dock ska jag vara lat och ta bussen idag, måste ägna all ledig tid som finns över idag till att finputsa tentan tills imorgon.
och så har jag världens i särklass bästaste pojkvän. har jag sagt det? skitsamma, jag säger det ändå. han är bäst!
(fastän det där att han kom hem med ett paket med en assnygg klänning i till mig, "för att jag är så duktig i skolan", bara var en dröm.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0