on my way.

ååh, har haft en härlig helg! student för underbara emily i fredags dagen lång, kvällen avslutades på banken och trots idioter, slagsmål och näsblod var det hela en väldans trevlig tillställning. blev trött och gav upp ganska tidigt dock, efter det obligatoriska stoppet vid pastavagnen var klockan bara 2 när vi kom hem. menmen, somnade som en stock efter dagens och veckans kaos. igår var det kalas i åhus som gällde. massa god mat, lekar och trevligt folk kan bara bli bra.
idag blir det söndagslek, städning och tvätt... alltid lika roligt. ska börja tvätta kl. fyra, fram tills dess ska jag inte göra ett piss mer än att zappa under täcket i soffan...



(jag undrar vad du tänker när du ser mig.)


Kommentarer
Postat av: emmapemma

vad har jag missat?!

2009-06-14 @ 17:29:04
URL: http://atletflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0