played it to my fingers bled.

för jag ska premiärjobba för sommaren (och sweden rock...) idag! ska faktiskt bli riktigt roligt att träffa alla gamla och nya kunder igen, hoppas det mesta sitter kvar nånstans i ryggraden bara...
väntar för tillfället på fialotta som ska joina mig för en frukost på balkongen i vårt vackra väder, sen blir det racercykeln till fjälkinge. har på känn att det kommer bli ganska mycket att hålla kvar i huvudet idag. däremot missar jag house. sjukt dåligt. får se reprisen imorgon... buäääh. jaja, så är det att vara vuxen. (som OM jag skulle bli det nån gång!)

och jag har hittat kim... tralalaaa... eller ja, snarare han som hittade mig kanske, själv gav jag upp letandet för typ två år sen. helt jävla sjukt är det iallafall. men välkommet!

haha, jag älskar marie. hon är min bitch: "kom hit nu." - "okej'rå."
DET ÄR SÅ DET SKA VA'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0