som frostigt glas syns solen som en huldra.

mikaela är en slagen hjälte. smärre katastrofdag på jobbet, med sweden rock och allt. blev väckt av chefen imorse och fick i flygande fläng skjuts av en kanske inte alltför körduglig m. trots att det har gått i ett  h e l a  dagen, har det dock gått ganska smidigt utan större missöden och vid sex raggade jag skjuts hem av min alldeles egna marie som tittade inom på väg hem från sitt. jag orkade helt enkelt inte stå på benen längre, och marie var inte så pigg hon heller. gudaskönt var det med lyxskjuts iallafall, tacktacktaaack!
väl hemma - in i duschen en vända (vilken underbar uppfinning, by the way.) och sen rätt i säng. m kom snart och gjorde mig sällskap ett par timmar. det var också ganska skönt.
hjälten inne i sängen verkar inte heller så pigg på livet, med tanke på att jag körde iväg och köpte en pizza till honom för en timme sen nu (duktig flickvän.) och han har fortfarande inte makat sig upp. hm. tåls att tänkas på.
jobbelijobb även imorgon - efter idag kommer resten av vistelsen där te sig som en dröm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0