we were young and wild and free.

muääh. sletet sen igår sitter i. är faktiskt lite som thomas sa när han kom inom jobbet idag: "det känns som världens BAKFYLLA, mikaela!". menmen, jobbats har det gjorts iallafall, sista dagen för veckan imorgon dag, innan det blir nya jobbet-premiär på onsdag. gaaah, jag är smått panikslagen. samtidigt kan jag knappt vänta, samtidigt är jag livrädd, samtidigt är jag sjukt förväntansfull. allt och ett på samma gång. jag vill bara inte bli bedömd. jag hatar att bli bedömd.

första dagen på ett nytt jobb är som första gången man träffar sin pojkväns familj. i hate it.

Kommentarer
Postat av: Emily

Du ska se att det kommer att gå som en dans på onsdag. Det finns ingen som är bättre lämpad än du... :D

2009-06-08 @ 22:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0