you've made it this far.

grattis lilla lägenhet, på ettårsdagen! idag har vi bott i dig i 365 dagar. vi har sovit, vaknat, ätit, städat (jodå...!), bråkat, skrattat och älskat i lilla dig. kan du inte fira detta med att städa dig själv? mest för omväxlings skull?
håhåjaja. vi firade vår ettårsdag med lägenhet genom att sova i svärföräldrarnas bäddsoffa i färlöv efter en löjligt trevlig kväll med god mat, vin i massor, trevligt sällskap och många skratt. idag var det bara att lämna resten av huset åt en dag på stranden medan man själv åkte och jobbade, fy tusan. dessutom hade vi en riktig rekorddag - hur mycket folk som helst, otrevliga och dana. men vi ordnade det galant i vanlig ordning och sen gick (joho!) jag från fjälkinge till... ja, till hammar där m plockade upp mig, men det var väl inte helt dåligt gjort?
nu har jag bara en dag kvar att jobba innan TVÅ dagars ledigt (STRANDVÄDER KRÄVES!), sen jobbar jag en ynka dag innan jag är ledig HELA HELGEN fylld med roligheter med m:s jobbarkompisar, kristianstadsdagar och thelmakalas. mikaela trivs...


(ajaj. mina benhinnor.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0