har aldrig känt mig så hemma som då.

tjolahopp!
mikaela vaknar innan klockan ringer och ÄR PIGG, helt jävla amazing. kan bero på att det är tentadag idag med tillhörande föredrag, diskussioner och föreläsningar (läs: förväntade krigsdiskussioner med en zuperfeminizt utan dess like.) jag befinner mig således i växjö hos emmapemma i hennes nya fina lägenhet sedan igår eftermiddags. blev lite handlande igår (efter att ha köpt fem par skor inom loppet av ett dygn tyckte jag ju liksom att jag behövde lite kläder också) innan tacopaj, vin och "monstret: josef fritzl". ska inte åka hem förrän imorgon, så ikväll efter skolan blir det utekäk och lite mer vinmys innan jag åker hem till lilla kristianstad vid niotiden på lördag morgon. vi får hoppas att mr. x. inte hinner ploppa ut tills dess. jenny, kniiiip!

HAHAHAHA. tittade precis ut genom fönstret. SNÖ. jaaa, för vi älsk-ar snö. ELLER INTE.

HAHAHAHA nr2: igår skickade jag ett lite lovemess till en kurskamrat. där får man för att man vill vara söt och skicka godnattpussenussgullefjunmeddelande till m. tur att hon har humor. hoppas jag.


nehepp, nu blir det sista skriket i pluggandet och lite frukost innan det blir promenad bort till universitetsfiket. blir nog en bra dag tror jag. HÅLL TUMMARNA FÖR OSS IDAG. pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0