I know I promised baby I'd be the one to make our dreams come true.

och jag som hejade på laila. minsann.

hemma från växjö igen, tack snälla emma för att jag får våldgästa dig varendaste gång! kom hem till en trött och kinkig m som tänker ägna lördagen åt fotboll. detta innebär ju såklart att jag och fia tussar samman våra Män Med Konstiga Prioriteringar och går på bio själva istället - de får skylla sig själva. earth hour ikväll, den missar vi iochförsig det mesta av. menmen, vi ska nog se till att överleva.

jag är sjukt hungrig och som alltid sugen på skräpmat, men vet inte om jag pallar göra nån mat... jobbigt läge. m är väl hemma från bowlingen med crillelille om en halvtimme eller nåt, funderar på en kebabsallad från katrins. aja, vi får se vad herrn säger. dessutom ringde emelie precis och föreslog vinande - har god lust att haka på det, måste jag säga. jävligt god lust, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0