it would all have been so easy if you've only made me cry.

fan vad du är bra mikaela. kom igen, jag behöver bara få höra det? snälla?

har precis gjort klar min tenta i "enkät som insamlingsmetod", i rekordfart känns det som. socialpsykologiarbetet verkar vara mer kaos än det är, har skrivit till lite ikväll i diskussionen och försökt få en överblick över det hela. föredrag och diskussion ska det iallafall hållas på fredag, och jag är lagom nervös. har dessutom tagit mig i kragen och gett mig in i leken ordentligt när det gäller littersturseminarierna i ilska&aggressionkursen. puh! har varit en hektisk kväll, kan jag meddela, m fattade läget redan i eftermiddag och höll sig borta. han är så duktig, min m, så väldresserad. vet precis när han ska försvinna och hålla sig borta, haha. igår ringde han på väg hem och sa "vi har glömt ben&jerry's idag!" och vips, så satt man i en bil och blev bortskjutsad till hemmakväll samt utfordrad med en b&j och en godispåse modell större. sen att dessa gotteryck sällan händer innan elva om kvällarna är ju en annan sak. jag gillar honom ändå, trots att byxorna börjar gå trögt.

utgång på onsdag! fan vad fint tjejer, ska bli väldans trevligt! nån annan som är på? ni kan mitt nummer!

imorgon ska jag bort till fia på frukost innan det blir ännu mer pluggande och SKOKÖP. hittade ett par stövletter idag som jag fullkomligt fell in lööööv with, sjukt längesen. dock var de lite... hrm... lite annorlunda, så fick rådfråga m först som rynkade på näsan. synd att jag redan lagt undan dem och bestämt mig för att köpa dem även vad han sa. ha! (mamma och syster rynkade också, men vafan. kärleken är blind!)

nähäpp, sa gubben med löständerna. nu ska jag lägga en sista touch på arbetet för ikväll, sen blir det sängen med världens goaste sällskap. jag tycker minsann jag förtjänar lite skönsömn. natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0