jag ska skrika så högt att änglarna ramlar ner.

gaaah, jag blir så himla arg!
just nu skulle jag egentligen suttit i ett litteraturseminarie med min kära grupp i ilska&aggressionskursen - och så är jag den ende inloggade. är inte ens jag som bestämde tiden!
för faaaaan, liksom. kom igen, "grupparbete" betyder INTE "skit i vilket eftersom du drar med dig flera andra i fallet".
USCH. jag brukar verkligen inte vara den som gnäller i grupparbeten av att andra inte "tar ansvar" och jaddijaddi, tvärtom brukar jag lugna denne (vanligtvis) hispiga människa med ett "ta det lugnt, det ordnar sig". men nu är det verkligen inte lugnt längre. IDIOTER.

män som hatar kvinnor var faktiskt väldigt bra, har man inte läst boken kan man nog kalla den jättebra. grymt starka scener, precis som i boken, men tyvärr var hela filmen riktigt jäkla dåligt klippt. och sånt blir jag lite allergisk mot, är väldigt oproffsigt och kan förstöra kvalitén på en hel film. dessvärre. menmen, trevligt hade vi iallafall, jag och fialotta, och männen satt kvar där vi lämnade dem när vi kom tillbaka - i soffan framför fotboll med chips och öl i högsta hugg. förvånande.

idag då? m ska vara borta större delen av dagen, vad ska jag göra under den tiden? städa litegrann kanske, skulle nog behövas, men sen då? åååh, om bara det jäkla seminariet hade blivit av hade jag varit på sjukt mycket bättre humör, jag lovar. jag ska försöka bättra mig på det idag. sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0