just wanna live while I'm alive.

åh. kvällens bägge avsnitt av 'house' är över, den varma chokladen är uppdrucken och räkningarna tornar upp sig. PM: aldrig mer köpa 5 par skor på ett dygn utan att åtminstone ha skänkt en tanke på alla miljoner räkningar.
tänkte bjussa på några bilder från min och papps skidsemester häromveckan och se om det piggar upp mig:




min fina pappa vet minsann hur man posar!


ohyes, moi in action! lägg väl märke till att jag faktiskt är osminkad, likväl som den sönderbrända näsan full med blåsor.







skönt med lite minnen att värma sig med i kylan här hemma. nu vill jag ha sommar, med allt vad det innebär; lata dagar på stranden, massvis med grillkvällar, sena kvällsdopp, övernattningar på stranden, picnicar med strandtennis... mm, mums! som johanna skulle sagt. och johannabitch, om du läser detta:
 jag hatar dig för att du bor långt borta, och jag är fett på ett stockholmsäventyr med dig och marie. slyna.

jag har förövrigt gjort något jätteovanligt idag och... tamtaTAAAM... umgåtts med fia! vilken överraskning va? hon bör få en jättebukett rosor för att hon står ut med mig. imorgon ska vi... jodå, jag och fia, vad trodde ni?... käka lite pasta, sen tänkte jag att jag skulle få iväg resten av inbjudningarna till den 30:e. nu har jag mailat till alla som ska ha på mail, helt enkelt, så har ni inte fått nån - hör av er. som ni vet är jag ju lite snurrig när det börjar köra ihop sig med grejer i huvudet...

imorse drömde jag förresten att jag fastnade i vår hiss som släppte och föll i minst tre evigheter innan jag vaknade genomsvett, blåslagen och tårögd. tror det var en hint - inte en chans att jag tar hissen på ett bra tag framöver!

Kommentarer
Postat av: saris

Mikaela! Vad för inbjudan hörrdudu?

2009-04-01 @ 23:17:06
URL: http://latexsara.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har läst nu!! Tro inte att man inte har koll på dig ; ) Stockholm ja tack!

2009-04-05 @ 21:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0