kanske kommer det en dag då även du går ner i vattnet, då även du ger dig av.

järnspikar också.
min tenta om heteronormativitetens historia blev skitdålig, fattade ingenting och skickade tillslut bara in den för att jag inte orkade se den mer. känner mig inte alls nöjd, bläää.

idag har jag träffat fia!! vi gick och lunchade på rosegarden, sen gick vi faktiskt till h-huset för att kolla in nya studion. träffade jack på stan tidigare som sa att den var klar och hjälp, vilken skillnad. kul för dem att få en proffsig studio istället för en halvkass, KUL FÖR DEM. kul, verkligen.
vi träffade hur som haver också roberto innan vi begav oss ut på staden igen för att fönstershoppa grejer vi inte har råd med att shoppa på riktigt. efter att fia gått hem till sig (iiiih!) gick jag och köpte underställ och tog bussen till färlöv och syster. här har jag spenderat de senaste timmarna framför datorn med min djävulstenta och betalat räkningar, vilket  I SIN TUR resulterade i att jag missade bussen och var tvungen att vänta till elva istället för halv nio. tråkigt? knappt alls va.
menmen, jag slapp ju städningen idag också.


och så har jag storshoppat på apoteket, min monsterförkylning med tillhörande migrän och illamående har fortfarande inte gett med sig riktigt, och imorse vaknade jag dessutom med ett vänsteröga stort som en fotboll.
måndag hela veckan.... åh, jag hatar måndagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0