now if james where here, it would be a hit.

jaha, i sann mikaela-andra lämnar hon kristianstad kl sex på lördag morgon och har fortfarande inte börjat packa. go girl! ... eller inte. min resfeber har försvunnit helt och hållet och jag vet inte riktigt, känns inte alls som att jag åker om ett och ett halvt dygn. vettente, kommer kanske lite reskänslor när man väl börjar packa...

usch, ingenting är roligt för tillfället. allt är tråkigt. inget är kul. allt är tradigt... ja, ni fattar. jag är bara trött och gnällig och sur och långsint hela tiden. gravid, månne? jag har liksom tillochmed börjar besvara frågan "är du arg?" med ett fräsande "ARG? nej, inte JAG inte" och då mina vänner - då är det illa. då är det illa.

nähä, ägna natten åt plugg och se till att få tummarna ur röven och börja packa? kan ju dessutom försöka hoppas på att hockeyfrälste snorungen ute i soffan som sitter klistrad framför tv:n plockar undan och diskar efter vår tacomiddag. drömma går ju.

imorgon blir det iallafall utelunch med syster innan det blir till att försöka rädda vår överfulla kyl genom att laga en himskans massa mat och frysa in istället för att låta det blir gammalt. hundra spänn på att m kommer käka hemma hos föräldrarna i veckan nämligen. dessutom vet jag att han inte är mycket för vare sig blekselleri, blomkål eller färsk broccoli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0