'til the day I die.

om en vecka sitter jag på ett flygplan och dör.

åååh, näsan vill bara inte sluta rinna! hostar och nyser om vartannat, och inte sådär värst jättebra för humöret heller. var så sugen på utgång i helgen, och har ju faktiskt en födelsedagsfestinbjudan till ikväll, men nu är jag sådär löjligt trött i hela kroppen igen. som jag ALLTID är nuförtiden, by the way. menmen, får väl bli plugg och b&j framför melodifestivalen istället, AS USUAL. jag börjar bli gammal.

m städar förrådet och jag sitter mest och väntar på att tentaböckerna ska hoppa upp i knät på mig och skrika "läs mig!". börjar tappa hoppet för att det faktiskt ska hända, dock. behöver nåt att se fram emot. typ en utgång. JÄVLA NÄSA.
nej, allvarligt talat. få lite gjort på pluggfronten så kanske jag har gjort mig förtjänt av en långpromenad och god middag? mest för att ragga ytterligare lite vuxenpooäng, liksom. imorgon blir det kalas, JAGÄLSKARKALAS, och på måndag blir det en tur till växjö igen för att träffa trevligt folk och jobba på examinationsuppgiften. sen är det bara fullt ös medvetslös med pluggande och förberedelser inför lördag, dåvilyfterfrånkastrupochÅKERHELAVÄGENNERTILLALPERNAOCHFRANKRIKEOCHÅKERSKIDOR! jag typ längtar så jag håller på att svimma.

shit, måste hinna färga håret också. ikväll.


Kommentarer
Postat av: saris

Fasen vad nice med Frankrike och skidor!

2009-03-10 @ 14:56:27
URL: http://latexsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0