want to be closer, but I'm ashamed - again.

shiddiemaggidie.
idag har jag kört bil för första gången sen olyckan - själv, i mörker och längre än till maxi då - och det gick SVINBRA. panikbromsade bara typ två gånger för att jag tyckte jag såg rådjur, men det var egentligen bara de där vita pinnarna som markerar vägkanten. känns kanske lite mer instabilt, men vafan kan man begära? körde först till åhus för att lämna resväska och hämta skidkläder, sen till färlöv för att hämta resväska hos sis, sen tillbaka hem. shit, vi åker verkligen snart. och ja, jag ger mig själv en tia i beröm för att jag var så duktig (läs: tre portionsförpackningar ben&jerry's). att knogarna vitnade av mitt krampaktiga tag om ratten eller att det sällan gick i över 85 på motorvägen behöver vi ju inte lägga så mycket vikt vid.

JAGÅKERSNARTSNARTSNART. på lördag störtar jag med ett flygplan. undrar om man kan smuggla med en fickplunta utan att pappa märker nåt? det är ju semester, liksom. fast å andra sidan kanske medpassagerarna börjar undra när jag luktar fyllekaja halv sju på morgon.

aja, glass och plugg, glassochplugg. godnatt.

Kommentarer
Postat av: saris

Äsch, vadå fyllekaja halv sju på morgonen? Det är ju semester :)

2009-03-12 @ 16:33:57
URL: http://latexsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0