you gave me frostbite in my heart.

vadå, är ni inte uppe än eller? mesar.

tänka sig att jag blev klar den här gången också. att det alltid går vägen, jag fattar inte det. mailade in manligt/kvinnligtuppgiften vid halv tolv inatt, sen vart det bara att försöka få sig några timmars sömn. det blev inte många, bör tilläggas, men man är väl brud! nu är till ochmed resväskan igenslagen - jodå, med lite våld gick den igen det här året också - och nu sitter jag här, nyduschad med raggisar och en kopp te i handen. ska snart ner med väskan i bilen och hämta papi i åhus, sen blir det tåget till kastrup 06.23. resfeber? nej, jag vette katten vart den tog vägen.

en hundring till den som kommer på vad jag glömt! det lär ju vara nånting, liksom.

fia och joel åkte inatt, hoppas de kom väl iväg och har en svinrolig vecka. det tänker nämligen jag ha, så om ni ursäktar mig ska jag nu gå och dö i ett flygplan.

Kommentarer
Postat av: saris

hihi. ååååh vad härligt!

2009-03-14 @ 11:08:22
URL: http://latexsara.blogg.se/
Postat av: madde

ååh, jag saknar dig. vi måste ses när du återvänt till wunderfula sverige. och snälla, dö inte.

2009-03-16 @ 17:22:25
Postat av: Marie

min sköna böna! ta vara på dig! Jag kommer hem den 28e april! På DIN dag!!

2009-03-17 @ 21:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0