you're exactly where you're supposed to be.

gäääsp. jag är trött. vilket numera även johan i linköping kan avgöra enbart med att skriva några rader på msn. trevlig kille, det där. tydligen med lite telepatiska krafter också. I say we keep him.

jaha, jaha. allvarligt talat tyckte jag inte caroline af ugglas var så hiskelig som alla sa. menmen, vi är ju svenskar, så visst. nu ska jag begrava mig i enkätundersökningar, polisvåld och medeltidssexualtitet för att ha någorlunda koll i växjö imorgon. om jag kan komma på när tåget gick, vill säga. sen blir det dessutom grekisk sallad med emma på kvällen. imorgon alltså. ikväll blir det korvstroganoff. ANTECKNA.

haha, jag är för dum. plugga nu, mikaela. ja, mikaela. hej mikaela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0