18 - a life ago.

vilken sängtomte jag är idag! känns verkligen som en riktig slappesöndag och ingenting annat, har inte gjort mycket mer än idkat horisontalläge. sov ända tills m gick upp och syster ringde i förmiddags, åkte med till bromölla en sväng och sen tillbaka hem i säng efter ett kortare matuppehåll. sen sov jag gott igen, haha.

ikväll är det iallafall eurovision, och för att spä på vuxenpoängen ytterligare blir det väl nåt gott att äta och lite fåkkela framför tv:n. m är på golftävling hela dagen, sjukt tråkigt! det är minsann tur jag har honom, annars hade jag inte haft en endaste anledning att kliva upp ur sängen överhuvudtaget. han är brabra!
håller annars tummarna så de blånar för att vädret kan vara vackert imorgon, så jag kan dra med ovanstående darling på picnic. annars borde söndagar avskaffas.

nu ska jag kika lite på datorer, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0