and I think everything is going to be allright - no matter what we do tonight.

usch vad det svider i plånboken. har varit på stan med marie - kan bara sluta illa... menmen, JÄVLAR vad snygga kläder jag fått tag på! (dessutom klänning till emilys student, så slipper gå naken. det är bra.)
ska snart ta ett ryck med lite städning och pilla på lördagens födelsedagspresent. snart. ska bara vila huvudet lite, tror minsann jag har feber... snyft.

åh! och så ringde papps innan och bjöd hem mig på grillat i åhus imorgon, det var mer än välkommet. ska ta en kik på mina miljoner väskor jag har kvar där också, känner mig inte riktigt taggad på att köpa ny...

kim persson. jag vet bara en sådan. vilken kim persson är du?

Kommentarer
Postat av: emma pemma :)

vart köpte du klänningen någonstans?

Jag ska nog unna mig en från Gina (: SES SNART MIN FAVORITPINGLA!

2009-05-29 @ 09:29:36
URL: http://atletflickan.blogg.se/
Postat av: Perzzon

Ja om du e rätt person, så borde du ha en syster som heter jenny och en lillebror som heter marcus o din mamma heter marina... o om de e så.. så kan de finnas en mylighet att ja bode hemma hos er för i tiden

2009-05-30 @ 19:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0