but after all, you're my wonderwall.

marie har precis gått och jag hör en massa icke-existerande-och-mycket-vilseledande-på-ett-skrämmande-sätt-saker i stormen som rasar på balkongen. TAR DU SÖNDER FLER AV MINA PLANTOR SÅ JÄÄÄÄVLAR!!

marie bjussade iallafall på sällskap till 'house' och de hemgjorda första-gången-försöka-sig-på-cevapciccisarna blev faktiskt helt okej. åt alldeles för mycket dock, i vanlig ordning, så nu har jag ajaj i magen. nej. snarare ajajajaj-aaaaj.
och ute bara blåser det. hujedamig.

jag ska packa nu. nej. snart. jag borde nu. vi drar till stockholm imorgon you know. typ kl. 5 på morgon. 20 över för att vara exakt. eller är det 23? skitsamma, packas bör det iallafall göras och eftersom jag "glömde" tvättiden idag (läs: gick hellre på stan och fikade med kalaspinglorna) får jag väl handtvätta det viktigaste. och DÅ mina vänner, DÅ underlättar det om det hinner torka tills man åker.

vem vill sova med mig inatt? cause I'm damn sure I don't wanna sleep by myself. lite kli på ryggen önskas också. tack på förhand.

Kommentarer
Postat av: kim =)

Vad händer i stockholm :P

2009-05-27 @ 12:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0