första gången som du är riktigt kär.

åååh. 'house' är mitt absolut bästa! för att inte ha kunnat se denna fantastiska serie på tre hela veckor, blev det verkligen en kärt återseende. har fortfarande inte slutat gråta.
(för alla oinvigda är det självklart senaste säsongen jag talar om, på canal+ only. 4:ans repriser, också de på tisdagskvällar, har jag redan sett... och jag ska bespara er detaljer, för det är verkligen OUTSTANDING.)

lite halvtråkig dag, härlig start med frukost hos favvomarie och sen lite fikande och torgande med tillkommande angelica. sen vart det inte så roligt längre. med brist på underhållning ställde jag mig väl hemma vid spisen och började laga soppor och såser till frysen, sen slöslumrade jag framför eftermiddagsserierna på fyran resten av dagen. m kom hem och vände - golfbanan hägrar these days. funderar på om jag ska bli lagom stött för att få en dåligt samvete-massage.
ska plocka iordning för kvällen nu iallafall, sen väntar snart sängen. är inne i en sova-dåligt-period igen, ständigt trött. hoppas nya maten gör sitt till det. (ja, går på ny diet... min läkare måste hata mig.)
gårdagen bjöd på bullbak och fika i parken till kalvinknatet. jodå, kalvinknatet. både picnickorgen och kaffetermosen var på plats, viktigt! (vuxenpoängen smattrar....)
imorgon blir det mysfrukost och lunch på stan med lilla storasyster, trevligttrevligt. vi gillar utefika lika mycket båda två, hehe...
sov gott!

(åh. sen har jag en telefonräkning på 1500spänn. grattis till mig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0