life is a rollercoaster.

anledning 24048358376 till att jag är så förbannat in löööv with dr. gregory house:

sörjande man (frugan ligger med hjärtstopp) sitter i sjukhuskatedralen och ber med tårarna strömmande.
house: - jag hörde att du inte trodde på gud.
sörjande man: - det gör jag inte. men jag lovade min fru att göra allt jag kunde för att rädda henne.

kärlek! åååh, jag vet ju vem som ska köpa house:boxarna när skatteåterbäringen kommer tillbaks. (jagjagjag!)

imorse vaknade vi förövrigt av att fem brandbilar körde in på vår boendeparkering. m sprang ut för att kolla vart det brann, och lyckligtvis var det inte i vårt hus. vilket kanske var tur, för jag låg långt under täcket och hade ingen som helst lust att börja fundera på "vad räddar du i en eldsvåda om du bara får välja en endaste sak?". det är tur vi har våra män!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0