no, you can't read my pokerface.

shiddiemaggiddie, vilken rolig kväll vi hade igår! MASSVIS med folk på banken och MASSA kändisar... bl.a. min lilla söta nästis som tydligen TAR STUDENTEN och grejer. hon är fortfarande inte mer än tre äpplen hög och springer omkring barfota bland husvagnarna på landön för mig. suck. dessutom var ju daniel, min f.d. styvsysterson (haha!) ute - as always. en redig casanova det där, och för mig kommer han alltid vara den lille killen som introducerade mig för 'sagan om ringen'. jag börjar bli gammal, helt enkelt. och bitchig, men det gillar jag.
på lördag går vi på det igen, och då hoppas vi på ett litet uppsving i medelåldern.

(fatta att det var RIKTIGA noice (läs: marcus jäkla öhrn) som var på innergården igår, och inte nåt kristianstadsband med massa covers, som jag först trodde. det här måste rapporteras till syster SNARAST.)

skulle egentligen hinna färga håret idag - men det orkar jag definitivt inte i det här stadiet. sen skulle jag hinna köra bortom till domus och lämna formarna sen kalaset till cecilia - men jag är definitivt inte körduglig.
däremot ska jag plocka iordning lite sen dryckesstunden igårkväll och slå in paket innan det blir staffanstorp och kalas resten av dagen. god mat och trevligt sällskap - mikaela är lyrisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0