stackars dem som aldrig tyr sig till andra än sig själva.

suck, inte roligt att packa... vissa tycker det förlänger semestern, jag tycker bara det är astråkigt. inte roligt att vara själv heller, m har varit och spelat golf och kommer inte hem förrän om en liten stund. tråkigt, men får hoppas på att bli klar innan dess. får ju ägna återstoden av kvällen med panikmys så det räcker för en vecka. tänk att jag FRIVILLIGT ska vara borta en hel vecka igen. vem ska nu sjunga godnattvisor tills jag somnar? vem ska mysa med mig på morgonen innan han går till jobbet? vem ska komma uppkrypandes och pussa mig i nacken halvt sovandes mitt i natten? inget ont emot emelie och marie, jag älskar er till döds tjejer, men försök inte ens. haha.

nähäpp. ett sista ryck innan dusch och lite avstädning av lägenheten? 'kejdå.


(jag har lite dödsångest över flygresan sedan ungefär ett dygn tillbaka. mest om ni undrar.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0