these days I just miss you.

han kommer HEEEM inatt!
min älskade, bästaste, finaste, vackraste porrboll är på väg hem från storstan just i detta nu. och jag som inte väntade hem honom förrän på söndag! min fina pojke, som jag har saknat honom. har inte sett honom sen i måndags kväll ju, en hel evighet sen...

anyhow, mellan glädjeskutten har jag tittat på "hitman", en riktig testosteronrulle med underbara robert knepper och fantastiskt snygge hunken timothy olyphant. riktigt bra faktiskt, kanske lite väl mycket "mission impossible"-wannabe, men helt okej en ensam fredagkväll. mozzarellakyckling med smörsås till middag - mums, säger man då. dessutom verkar febern ha lagt sig ännu litegrann, så efter en varm dusch bör kroppen vara nåt så när på g igen.

nu - duschelidusch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0