törstig var hon.

håhåjaja. got two words for you: fy. fan.

grymt rolig kväll/natt om än något vinglig. champagnen visste vart den slog. men en flaska var? och SNAPS? jag snapsar ju inte ens.

huvudet känns som det blivit överkörd av en ångvält, men bara man undviker hastiga rörelser blir det nog bra. kroppen fullkomligt SKRIKER efter det salt och fett som chipsen framför mig kan inbringa, men hittills har de inte vunnit.
ska krypa tillbaks under täcket bredvid m istället, som av någon anledning verkar tröttare än jag. men det är kanske inte så konstigt, var ju han som fick dra hem mig inatt, raglandes på mina 12centimetare; full och glad, full och glad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0