want you to see me in everything.

åååååhhh... hela världen snurrar.... få den att sluta, snälla?

mår - hör och häpna - SÄMRE än i förmiddags nu. gick in och däckade i sängen och kom inte upp förrän m kom in och pussade mig hejdå. ska slänga ihop en snabbispaj till sen frukost/lunch/mellanmål/middag/whatever, och ta en lååååång dusch. det måste hjälpa. det bara måste!

(allvarligt talat, mikaela. sen monsterbaksmällan i kroatien där jag inte blev människa förrän vid midnatt NÄSTA dygn, är det här ingenting.)

dessutom kom jag upp från min medvetslöshet i sängen till en klinisk ren lägenhet. inte ett spår kvar av alla flaskor, brukar, glas, disk, smulor och matrester. jag har fostrat honom väl, min prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0